Küpsiste kasutamine

Andes nõusoleku, kasutame küpsiseid, et parandada meie teenuseid ja näidata teile asjakohast turundust. Küpsiste seaded.

Luba kõik Ainult vajalikud

MENÜÜ

MENÜÜ

Tagasi

MENÜÜ

Tagasi

MENÜÜ

Tagasi

Lynk & Co tugevdab müüki Euroopas ja loob aluse uuele kasvuajastule

08. 12. 2025

Lynk-Co_08_lifestyle.png

Pärast läbimurdeaastat, mida iseloomustasid edasimüügi laienemine, kauaoodatud Lynk & Co 08 turuletoomine ja turukasv, siseneb Lynk & Co uude peatükki. Kaubamärk liigub kiirest kasvust pikaajalise tugevuse suunas, keskendudes veel selgemalt edasimüügile, innovatsioonile ja kestlikule laienemisele.

2024. aastal astus Lynk & Co esimese sammu edasimüügi laiendamisel. Aasta hiljem on enam kui 125 edasimüüjat üle Euroopa, kusjuures 80 neist müüb aktiivselt autosid ja 35 tegutsevad imporditurgudel. Enam kui 350 volitatud töökoda kogu Euroopas muudavad hoolduse ja remondi lihtsamaks ja mugavamaks kui kunagi varem.

Brändi selge eristumise tagamiseks on Lynk & Co kasutusele võtnud spetsiaalse identiteedikontseptsiooni edasimüüjatele. See pakub kaasahaaravat brändikogemust, mis peegeldab Lynk & Co modernset ja ühendatud olemust. Sõltuvalt turust jäävad müügisalongide suurused vahemikku 200–550 m² ning neil on täielikud Lynk & Co fassaadid, logod ja interjöörid. Partnerite tagasiside on olnud äärmiselt positiivne ning 2025. aasta lõpuks oodatakse edasimüüjate kasvu kuni 150-ni.

Lynk & Co Internationali tegevjuht Nicolas López Appelgreni sõnul on müügi laienemine ümber kujundanud kogu äritegevuse ja muutnud Lynk & Co nähtavamaks ja kättesaadavamaks kui kunagi varem. See areng on kasulik nii klientidele, edasimüüjatele kui ka kaubamärgile, laiendades haaret, süvendades partnerlussuhteid ja tugevdades ärimudelit.

Oluline verstapost 2025. aastal oli Lynk & Co 08 turuletoomine – lipulaevast pistikhübriidmaastur, mis tähistab brändi järgmise arenguetapi algust. Julge disaini, kvaliteetse viimistluse ja arenenud tehnoloogiaga 08 pakub kuni 200 km täiselektrilist sõiduulatust (WLTP) ja toetab alalisvoolu kiirlaadimist, mis on Euroopa pistikhübriidide seas esmakordne. Esimesed arvustajad on kiitnud mudelit selle preemium-disaini, mugavuse ja järgmise põlvkonna ühenduvuse eest. 08 kinnitab Lynk & Co positsiooni preemium-pistikhübriidide segmendis, tuginedes uuendatud Lynk & Co 01 ja 2024. aastal esitletud täiselektrilise Lynk & Co 02 edule.

2025. aastal jätkas ettevõte laienemist, sisenedes uutele turgudele nagu näiteks Eesti, Läti, Leedu, Austria, Šveits ja Tšehhi. Volvo Carsi edasimüügi toe ja hulgimüügile keskenduva lähenemise abil tagavad need turuletulekud kiiruse, mastaabi ja järjepideva brändikogemuse kõigis kokkupuutepunktides.

Kõik need arengud tähistavad Lynk & Co jaoks uut etappi – müügi laienemise, tooteinnovatsiooni ja turu kasvu koosmõju annab kaubamärgile võimaluse liikuda väljakujunenud tegijaks, tugevdades nähtavust, kättesaadavust ja pikaajalist kohalolu Euroopas.

Lynk & Co jätkab oma tooteportfelli tugevdamist, võttes selgeks eesmärgiks tuua igal aastal turule vähemalt üks uus või uuendatud mudel. Pärast 2024. aasta edukaid esitlusi – täiselektriline Lynk & Co 02 ja uuendatud Lynk & Co 01 ning 2025. aastal Lynk & Co 08  tagab bränd 2026. aastal, et mudelivalik jääb ajakohaseks, ihaldusväärseks ja on kooskõlas Euroopa klientide muutuvate vajadustega.

Kuigi kasv jätkub, keskendub Lynk & Co strateegilisele ja eesmärgipärasele laienemisele. Bränd tugevdab oma kohalolu olemasolevatel turgudel ning uurib uusi võimalusi kogu Euroopas, tagades järjepideva brändiidentiteedi ja preemium-positsiooni kõikjal, kus tegutsetakse.

Peaaegu kümme aastat pärast asutamist jätkab Lynk & Co traditsioonilise autotööstuse piiride nihutamist julge disaini, arenenud tehnoloogia ja modernse liikuvusega. Ettevõtte arenedes jääb fookus innovatsioonile, kliendikogemusele ja kestlikule arengule.

2025. aasta tõestas, et Lynk & Co on tulnud, et jääda. 2026. aastal keskendutakse brändi nähtavuse suurendamisele. Saades veelgi targemaks, ühendatumaks ja enesekindlamaks kui kunagi varem, pakutakse klientidele veel paremat ja sujuvamat kogemust ning muudetakse autod ja teenused kõigile veelgi kättesaadavamaks.